esmaspäev, 27. oktoober 2014

Midagi vana, aga ilusat

IDEE JA TEOSTUS!

   Aastal 2012 tekkis üks kift idee fotograaf Paul Meiesaarega, et koertega põnev pildistamine teha. Mõte oli olemas ja jaanuar 2013 sai see teostatud. Kuna idee oli saada muinasjutulisi pilte, siis sai ikka päris palju mõeldud ja uuritud kus kohast ma leiaks just selle kõige vingema ja ilusama kostüümi. Nagu saatuse tahtel jäi mulle kostüümilaenutuses silma just kõige kallim kleit. Mõtlesin ja kaalusin, et parem olgu kõik parim või mitte midagi. Ning muidugi otsustasin ma seda viimasel hetkel, et jah just seda ma tahan. Proovisin selga ja selgus, et olen pisut kitsas selle jaoks. Kähku sai ema abi palutud pisut koomale traageldamiseks ja oligi nagu valatud. Minu jaoks super kogemus ja eriline tulemus! :)

Tulemus: 
NB! Juhiks tähelepanu esimesele fotole (jalanõud)!! :D










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar